منتديات توم و جيري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

واحد في مسابقة من سيربح المليون اتصل بصديق وقال له الو محمدين معانا 30 ثانية رايك احذف اجابتين ولا استخدم الجمهور

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنا الماضى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حبيةبابا
زائر

أنا الماضى Empty
مُساهمةموضوع: أنا الماضى   أنا الماضى I_icon_minitimeالسبت مارس 19, 2011 7:53 am

Smile Smile Smile

نعم أنا الماضى دائما اعيش الماضى بقلبى لان الماضى هو السعاده الحقيقيه بالنسبه لى انا بنت وحيده اصغر اخواتى وكنت الدلوعه بكل معنى الكلمه كانت كل طلباتى اوامر خاصة بالنسبه لابى اما امى فكانت تشد عليه اوقاتا كثيره وكل مااعمل غلطه تضربنى لانها بتخاف ان دلع ابى لى يفسدنى وكل مااعمل غلطه لازم استخبى لحد ما يجى بابا من بره كانت هوايتى من صغرى قراءة الشعر وكان اللى بيساعدنى على كده ان بابا عنده مكتبه فيها كل صنوف الكتب وكان بيشجعنى على كده وعندى كراسات الى الان بكتب فيها اى قصيده اقراها وتعجبنى وكنت بموت فى قراءة القصص وكان كل اربعاء بابا يجبلى مجلة ماجد ولما دخلت اعدادى حب يخلينى اكبر اكتر فخلانى اقرا اشعار ابو تمام والمتنبى وابو فراس بس انا كنت بحب اشعار هاشم الرفاعى وكنت بحب نزار قبانى مع ان بابا مش بيحبه بس كان بيسبنى اقراله لان عايزنى انا اللى ماحبهاش من غير فرض بس برضه فضلت احبها king king king
بكره نكمل queen queen queen
دلوعة الماما

المساهمات : 60

أنا الماضى Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنا الماضى   أنا الماضى I_icon_minitimeالجمعة يوليو 22, 2011 8:15 am

[
color=indigo]مشكووووووووره اختي الى الاماااام دائما ^ ^[/color]
بس بس

المساهمات : 12

أنا الماضى Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنا الماضى   أنا الماضى I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 12, 2011 11:24 pm

مشكوررررررررررررررررررررره
ورد الورود

المساهمات : 27

أنا الماضى Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنا الماضى   أنا الماضى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 03, 2011 6:06 pm

مشكوره على هذا الموضوع الجميل واتمنى لكي دوام التوفيق مع تحياتي لكي Embarassed Embarassed

أنا الماضى
صفحة 1 من اصل 1